söndag 14 mars 2010

Trettiotre.

Min första hellediga dag blev väl halvledig så att säga. Imorse väckte Sarah mig HALV 11 (!) för vi skulle shoppa lite i Kadriye där vi bor. Så det blev en sväng på stan, fick med mig 2 par skor hem och sedan satte vi oss på en uteservering, åt frukost och solade :). Dagens outfit blev jeansshorts och ett linne, lagom härligt ska jag väl erkänna! Efter detta gick vi hem och städade runt balkongerna och korridoren här där vi bor, skittråkigt men det måste göras. Nu dunkar musiken från ett av rummen och jag sitter här och degar. Orkar inte greja mer, haha! Har packat ihop min väska också för idag ska jag ä n t l i g e n få mitt egna rum! Ska bli så skönt att kunna packa upp mina saker och göra mig mer "hemmastadd". Annars då? Well.. Jag ska nog åka hem en sväng, antingen nästa eller nästnästa vecka, för att hämta mitt visum. Folk beställer saker av mig från höger och vänster, saker som jag köpa i Sverige men som inte finns här alltså. Så har vi tur så kanske jag kan vara hemma i en vecka. Visserligen måste jag upp till Stockholm, men det går nog att lösa över dagen bara. Saknar alla på hemmaplan jättemycket idag! Min bästa Malin skickade en låt till mig förut och fy skölingens vilka konstiga känslor jag fick. Ni är med mig hela dagarna ska ni veta. Veckorna går förövrigt väldigt fort här. Imorgon är det 2 veckor sedan jag kom, men det känns snarare som 3 månader sedan. Knepigt? Just det! Imorgon kommer Toby hit också och inom en snar framtid kommer även det tyska teamet "1, 2 Fly" hit. Hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar