måndag 22 mars 2010

Fyrtiofyra.

Måndag och ny vecka. Härligt? Jo, jag tycker det i alla fall. Idag har jag haft miniklubb hela dagen, vilket betyder att jag tagit hand om barn. Jag och barn? HAHA, jag vet nog vad dom flesta av er tänker just nu, "men hon hatar ju barn?". Sannerligen gör jag det, eller inte hatar kanske, men jag har ju lika bra tålamod som en getingstucken flodhäst. Men jag kan förvåna er alla med att säga att det faktiskt gick riktigt bra för mig idag. På första passet målade vi lite och spelade spel, sen på andra passet badade vi i simhallen och åt glass. Oh käre tid vad slappt det lät! Hur som helst, alles gut. Jag och Sarah fick en härlig överraskning när vi kom hem. Vi har fått ett nytt duschmunstycke till vår dusch idag! Äntligen kan vi duscha utan att skvätta ner hela badrummet och faktiskt få mer vatten på oss själva än på väggarna :). Ikväll är det cabaretshow och vi ska dansa med eld. HJÄLP! Ferhat kommer bränna upp mitt hår!

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig som attans! och det går minsann inte att låta bli att skratta lite ibland när man läser din blogg ;), hoppas örhängena var snygga!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman.
    Hoppas att det gick bra i går och att du fick behålla ditt långa hår. Ha ha.
    I dag så har vi ett riktigt skitväder här hemma. Satan vad det regnar. Va glad att du slipper detta. Hörs senare i dag på Skypen.
    Älskar dig. Kram mamma.

    SvaraRadera