onsdag 17 mars 2010

Trettiosju.

Ny dag nya möjligheter? Det var väl inte direkt så jag tänkte när min klocka ringde imorse, inte alls faktiskt. Fy i hela världen vad trött jag var! Vi kom hem rätt sent igår också eftersom träningen drog över. Men upp kom jag efter mycket om och men i alla fall. Sen var det bara att hoppa in i servicebussen och åka till jobbet. På morgonmötet fick jag reda på att jag skulle ha fitness - SJÄLV! Drabbades av lite lätt panico enrico eftersom

1. jag kan fortfarande inte tyska
2. jag hade en kvart på mig att börja första fitnesspasset och
3. jag hade ingen aning om hur passen var.

Hur som helst så gick jag ut och hade morgengymnastik, wasswegymnastik, bauchkiller och phantasy reise. Med andra ord, morgongymnastik, vattengymnastik, s-core och relax. Det gick väl rätt bra ändå, fast jag var tvungen att improvisera fram hela passen. HAHA! Intressant? Jotack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar