onsdag 31 mars 2010

Femtiofem.


Sand, sand, sand. Ännu en dag på stranden, ofantligt trevlig. Kvällen igår var relativt intressant dock. Den började bra med entré och massa skratt, men slutade med alldeles för sen sängtid och 2 kärleksförklaringar. Vad är det med folk här? Är jag så förbannat bra? HAHA! Nej, men det är väl alltid trevligt att känna sig uppskattad, men att folk kärar ner sig när dom inte ens känner mig tycker jag är lite väl skumt. Hur som helst, igår var andra kvällen i rad som vi hade övning till 03.00, sedan kom ju då en diskussion och det hela slutade med sängdags 04.30. I n t e b r a! Är halvt död nu. Men Abdul har sagt att om vi blir klara med Michael Jackson-danserna och Alladin denna veckan så kan vi få 2 lediga dagar nästa vecka. Så det är målet. Men det är inga lätta danser inte, så jag vet i farao om vi lyckas. Men man kan ju alltid försöka :). Förövrigt hade barnen fotoshoot med mig idag. Vet inte varför dom tyckte detta var så roligt, men så vart det. Just det! Ska tillägga att min turkiska telefon inte heller vill funka just nu. Så jag befinner mig i en ganska telefonlös situation.

1 kommentar:

  1. Det låter nästan som du lever lite farligt, barn och folk som kärar ner sig i dig, inte helt bra! Och ingen Linnéa :(, jag saknar dig!

    SvaraRadera