torsdag 11 mars 2010

Trettio.

Ännu en dag med nål och tråd. Men snart är kostymerna färdiga och farao vad skönt det ska bli! Ikväll är det karaoke som står på schemat.. Och träning självfallet. Sista kvällen kanadensarna är här också, jobbigt för min del känner jag, men jag tror jag har lyckats höra lite norska här och var. Så än finns det hopp för mig, haha! Efter jobbet hoppas jag verkligen att vi åker direkt hem, jag var nämligen inte lite trött imorse när klockan ringde. Kände mig som en medvetslös pensionär ungefär. Inte alls trevligt! Så idag måste jag lägga mig i tid, eller ja, senast halv 2! Förövrigt håller jag på att bli frisk. Nu är jag bara lite halvsnorig sådär, det gillar vi! Nu ska jag slänga på mig MASSA smink och göra mig snygg inför dagens entré.

1 kommentar:

  1. Hej gumman.
    Karaoke funkar väl lika bra oavsett om det är tyska engelska eller norska. Det är bara att sjunga, vem behöver prata då!!!! Ha ha.
    Sköt om dig vännen.
    Älskar dig/ Kram mamma.

    SvaraRadera