tisdag 23 mars 2010

Fyrtiosex.

Hör och häpna allesammans! Vi fick sluta tidigare ikväll! Nästan så jag ger mig själv en spontanapplåd såhär på nattkvisten. Kvällens show gick jättebra och stämningen var härlig. I början trodde jag nästan att det skulle gå utför, men icke. Abdul sa också (för andra gången!) att han verkligen gillade hur jag skötte miniklubben. Så HAHA till er därhemma som skrattar åt mig när jag får barn att ta hand om! Märks det hur nöjd och förvånad jag är? Lite komiskt är det faktiskt :). Imorgon ska jag förövrigt bara sola framsidan, för just nu ser jag lite ojämn ut. Lagom tjusigt kanske?

1 kommentar:

  1. Du och kids,och du får beröm. Det var det sista man kunde tänka sig. Men du kanske har övat på din bror. Ha ha.
    Ojämn solbränna säger du, den som ändå hade nån överhuvudtaget.Sola lugnt.
    Älskar dig. Kram mamma,

    SvaraRadera