tisdag 16 mars 2010

Trettiosex.

Käre tid vad dagarna går fort här! Är nu inne på min tredje vecka här i Turkiet och känner mig ordentligt hemma. Idag har min dag spenderats dels med att måla påskägg och dels med att dansa. Lite tidigt att ordna påskdekorationerna nu kanske? Men vi kommer inte ha tid när det väl är dags. Moulin Rouge är i full gång nu också vilket känns riktigt bra. Igår fastställde vi öppningsnumret och lite annat småplock, ikväll blir det annat. Jao, vad mer? Toby har kommit hit, trevlig som attans så det är roligt. Han har dock lite problem med dansen, men det löser sig alltid. Det handlar om att vara positiv mina vänner, det är allt. Jag måste erkänna att det känns ganska tråkigt när vissa av gästerna åker. Vi jobbar ju här måndag - lördag från 9 - 01 mer eller mindre, så man träffar så mycket folk man lär känna. Sen åker dom.. Bara sådär. Skitskumt. Har hittat lite tanter som ska lära mig tyska nu också, HAHA! Vilket skämt jag är när det kommer till den delen av jobbet. Illa! Dags för sminkning igen, ikväll blir det musikquiz. Just det! Showen igår gick bra för er som undrade :). Bilden är från efter showen igår, när vi hade "guest relation". Alexandra, Sarah, jag och 2 gäster.


1 kommentar:

  1. hej fina rosie =)! jag saknar dig här nere <3! ska du vara något i gbg när du kommer hem? för jag ska nämligen göra min praktik där nere och om det passar, så kan vi ju ses =D!!! Pusss Sarah :D!

    SvaraRadera