fredag 26 mars 2010

Fyrtioåtta.

Det var nog inte så konstigt att jag var helt medvetslös igår. När vi kom tillbaka till hotellet för att ha karaoke med gästerna började jag må jättekonstigt. Vi gick upp och åt middag i restaurangen som vanligt, sen efter det gick det bara utför för mig. På 3 timmar lyckades jag kräkas 5ggr och jag hade absolut inga krafter i kroppen. Jättekonstigt! I förgår var nämligen Ferhat likadan och 2 andra gäster på hotellet också. Idag mår jag dock bättre. Natten var jobbig men förhoppningsvis kan jag vara med på showen ikväll.

Nu till något helt annat. Har fått massa konstiga känslor i kroppen igen. Tänker på hemma och vad alla min vänner har för sig. Saknar dom fruktansvärt mycket.. Och sen saknar jag att SLAPPA! Att bara ligga hemma och göra ingenting. Den tiden finns inte här. Här jobbar man 6 (oftast 7) dagar i veckan och den enda lugna stunden man får är den då man sover. Visserligen vet och visste jag att det skulle bli förbannat tufft nu i 2 månader, men kroppen verkar inte riktigt vilja hänga med i svängarna. Inte huvudet alla gånger heller för den delen. Jag måste sluta tänka.

1 kommentar: