söndag 7 mars 2010

Tjugotre.

Söndag, Sunday, Sonntag? Kalla det vad du vill. Detta brukar vara en vilodag för alla människor, men icke för mig. Idag var det bara att pallra sig upp klockan 09.30 och bege sig till hotellet för att möta upp teamet från Side. Det var faktiskt en riktigt bra dag. Vi har umgåtts, skrattat och kollat på 3 shower som ska göras (Alladin, Moulin Rouge och Notre Dame). Jag har även hunnit snyta ut hela min hjärna och köpt 2 adidaströjor, samma modell men en svart och en vit :). Jag kan inte förstå hur mycket snor som får plats i en kropp! Det är helt galet detta. Jag brukar normalt inte bli särskilt sjuk, men nu så. Nu blir jag sjukare än sjukast och ser ut som ett mögligt päron. Det känns inte helt okej kanske. Pratade med mamma nyss också. Känns alltid bra att prata med henne faktiskt. Lalala, nu ska jag snyta mig igen, sen ska jag ut och kasta sten på böneutroparen. Han börjar verkligen gå mig på nerverna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar