måndag 8 mars 2010

Tjugofem.

För det första vill jag meddela att jag tycker det är lite väl dåligt med kommenterande här. Jag vill ju veta hur ni där hemma har det också :). Måndag idag, en härlig dag som spenderats med kostymer till showerna. Dags att börja banta? Vi visar alldeles för mycket mage i Moulin Rouge för att jag ska vara nöjd. Men jag måste medge att det är positivt att vara liten här (dansmässigt). Lyften jag gör tillsammans med Ferhat är überenkla. Denna gosse är nämligen Turkiets bästa breakdansare så han har en del muskler, vilket gör att han lätt kan kasta omkring mig på scenen. Jag behöver inte anstränga mig en sekund, haha! Oerhört bekvämt. Det enda som är klurigt att dansa med just honom är att hans överkropp är formad lite som ett V. Så när han lyfter mig och jag ska sitta med benen runt honom känns det som jag ska ramla ner. Men äh, småsaker löser sig! Ikväll blir det musikquiz och dansträning. Och idag är det kan vi även fira min första vecka här.



Måste tacka min musikmake Roch för hans fantastiska spotifylista som jag fått "Gör tunga dagar enkla". Få människor förstår sig på riktigt bra musik, men han är DEFINITIVT en av dom som lyckats göra det. Bugar och bockar!


2 kommentarer:

  1. ja kommenterade faktiskt igår !! =)
    du har en jättefin mage Rose !! =)
    pusssss åsa

    SvaraRadera
  2. lägger så mycket tid på tänka på musik så har svårt att hinna kommentera ;)
    men det verkar som du har det bra. vi börjar la få det br ai kalla svealand.

    SvaraRadera