måndag 29 mars 2010

Femtiotre.


1, 2, - Fly:s första dag på jobbet idag. Detta betydde för våran del att vi inte hade en enda aktivitet på hela dagen. Istället har vi ägnat oss åt kostym och dekoration. Så kommer veckan fortsätta fram tills vi hamnar på stranden. Det ska inte bli lite skönt att spendera sina dagar där kan jag tala om. Vi hade även en riktigt bra dansträning idag. Vi gick igenom en dans, som är förbannat jobbig, om och om och om igen. Så nu sitter den nog. Ändrade lite också, jag ska härmed klättra på mina kära arbetskamrater, det ser ungefär ut som om jag går upp för en trappa. Sen ska jag slänga mig bakåt och lyftas upp. Hej och hå vad luddigt det lät, HAHA! Men Det blir nog riktigt snyggt tillslut. Måste bara öva på något ställe där jag kan stå rakt upp när jag är på den högsta punkten (Ferhats axlar). Kan även tillägga att mina ben är ofantligt sexiga just för tillfället. Ser ungefär ut som en 5-årig pojkes. Blåmärken och skrapsår överallt. Men det lönar sig i slutändan, det gör det alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar