söndag 21 mars 2010

Fyrtiotre.

Mål. Människor pratar alltid om mål. Nu såhär, precis innan jag gjorde mig redo för att sova, kom jag på mitt mål. Mitt mål i livet alltså, nämligen..

.. Att ALLTID försöka inspirera människor.
Försöka ge folk det bästa av mig själv och låta
dom ta in det i sig själva och göra det absolut finaste dom kan
utefter vad dom fått av mig.

Nu vet jag i och för sig inte riktigt hur jag ska lyckas med detta, eller hur jag lyckas just nu förövrigt heller? Men jag ska försöka, faktiskt. Mål ska man sträva efter, det är inget man uppnår bara sådär. Jo, det var kvällens visdomar och tankeströmmar.

1 kommentar:

  1. Hej gumman. Du är en människa som man alltid blir väldig glad över att umgås med för du har ett helt underbart sätt. Så att få inspiration av dig är inte speciellt svårt. Du är en riktig glädjespridare.

    SvaraRadera