lördag 20 mars 2010

Fyrtio.

Fyrtio? Lagom knepig stavning där ja. Lördag idag och en hela massa nya gäster på hotellet. Det är så kul när det kommer mycket folk! Och jag är överlycklig för jag har hittat människor som kan både norska och engelska. I like! Önskar alla mina fina tjejer hemma en fin kväll för jag vet att ni ska ut och skaka på dansgolven :). Hade gärna varit med er, men ikväll är det bingokväll, HAHA! Sedan imorgon blir det shopping och picknick med teamet från Side verkar det som. Blir nog trevligt, fast sovmorgonen försvinner. Igår gick träningen och showen bra, dock hände något med mitt ena ben innan vi gick på och dansade en av våra danser, men det var bara att bita ihop. Solen är påtaglig nu också förresten. Jag har fått galet fula ränder från mitt linne, detta måste åtgärdas snarast! Får försöka komma på någon vettig top-lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar