söndag 28 mars 2010

Femtiotvå.


Glee Cast -
Don't stop beliving


A singer in a smoky room
the smell of wine and cheap perfume
For a smile thay can share the night
it goes on and on and on and on.
Strangers waiting
up and down the boulevard
Their shadows searching in the nights
streetlights, people
living just to find emotion
Hiding somewhere in the nights.


Jag blir pepp och vill sjunga när jag hör denna låten. Ska försöka få Tobi att tralla en sväng med mig någon dag. Han kan ju konsten, så har vi tur kan det bli skönsång :).

Ikväll ska jag se på stjärnorna och tänka på dig. Det är nu eller aldrig hjärtat. Vi håller huvudet högt och ler tillsammans. Det handlar om att hitta kärleken.


2 kommentarer:

  1. Jag saknar att dricka te med dig! ♥

    SvaraRadera
  2. Vi läser din blogg varje dag. Toppen att få lite inblick i hur livet ter sig för er i Belek. Du är fantastiskt duktig på att skriva, så håll pennan glödande. Ser fram emot fortsatt läsning.
    Hälsningar från Sarahs familj.

    SvaraRadera