fredag 19 mars 2010

Trettionio.

Idag är jag en uns mer positiv än igår. Torsdagar är jobbiga, vad ska man säga mer om det? Idag är det i alla fall fredag och jag skickar en helghälsning till er därhemma som får vara lediga nu i 2 dagar. Själv verkar min ledighet aldrig komma. Men det funkar. Man kan sova när man blir pensionär eller hur? Det är nu man ska leva livet. Tänkte på alla mina funderingar imorse. Hur jag hela tiden undrar om detta är rätt val och så. Men varför inte? Här lär jag mig något enormt mycket! Hemma skulle jag aldrig improvisera fram 4 fitnesspass per dag, på tyska (!) dessutom. Inte en chans. Men här måste jag för det är mitt jobb. Mitt mål är ju att komma hem med massa erfarenheter och det tror jag att jag kommer få här. Jag kommer lära mig helt galet mycket om mig själv och även språk. Jag menar, varje dag blandar vi svenska, engelska, tyska och turkiska. Jag blir nog bestämt inte dummare hur som helst :). Tack alla fina för era kommentarer också! Jag är himla glad för att jag fortfarande har bra kontakt med alla och att ni läser och får veta vad jag gör. Jag känner mig himla intressant alltså, HAHA! Nej, skämt och sido (varför säger man så förresten?) nu ska jag göra mig iordning inför ikväll.



The big pink - Dominos

1 kommentar:

  1. Hej gumman.
    Farsan tyckte att kaninen såg lite molken ut.
    Smile, det är ju snart påsk. Ingen bunnydräkt precis, men ändå otroligt söt.Verkar som om ni är ett glatt gäng i alla fall. Tyckte att detta var en jättegullig bild. Tur att du är kanin nu och inte när det är 35 graders värme. Satan i Gatan va det måste vara varmt i den dräkten då. Ha ha. Sköt om dig vännen.
    Älskar dig. Kram mamma

    SvaraRadera