lördag 27 mars 2010

Fyrtionio.

JA! Min mat stannar härmed kvar i magen. Farao vad skönt! Idag har jag varit fit for fight, mer eller mindre i alla fall. Kom till jobbet imorse och hoppade på miniklubben med barnen, för sista gången (på riktigt!). Vi målade och bara umgicks, sedan var det dansträning inför Gala-showen. Fick lära mig ett balettnummer idag. Efter att ha dansat streetdance i flera år så är väl balett inte riktigt vad jag föredrar, men det kommer bli galet snyggt tillsammans med killarnas hiphop-del. Ska försöka få filmat lite framöver tänkte jag :). Vädret har annars varit hur bra som helst idag. Sol och värme har varit det minsta problemet. Försökte få lite färg men vet inte riktigt hur bra jag lyckades med det, HAHA! Imorgon är det söndag och jag är.. l e d i g! Vilken härlig överraskelse alltså. Om vädret tillåter så spenderas nog dagen på stranden och kvällen i sängen tillsammans med lite serier. Slappdagen kom till slut. Teamet är så gott som klart nu också och det känns faktiskt riktigt bra. Vi har blivit ett skönt gäng fullt av fina människor med olika kvaliteter. Nu väntar vi bara på afrikanen. För tillfället består vi utav:

Mig, Sarah och Alexandra - Sverige
Joe och Leo - Tunisien
Emrah, Gino och Ferhat - Turkiet
och givetvis Tobi - Tyskland.

Massa kärlek till Niclas, Johnny och Lyckman som jag saknar lite extra mycket idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar