söndag 21 mars 2010

Fyrtiotvå.

Idag har varit en riktigt härlig dag. Det hela började med att Sarah väckte mig, sedan gjorde vi oss snygga, hoppade in i minibussen och begav oss till Manavgat för picknick. Solen sken, gitarren var framme, stämningen var härlig och det kändes faktiskt riktigt, riktigt bra! Var väldigt roligt att träffa Jennifer igen också. Hon verkar trivas i Side och jag trivs här, så bättre kan det nog inte bli :). Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva idag, har ingen direkt skrivinspiration. Men jag slänger upp ett par bilder till er så ni kan ta del av min dag på det sättet istället.



Alexandra, Dogan, Janine, Jennifer, Sarah och Cino



Ferhat



Mat - Grillad kyckling, sallad och bröd (intresseklubben?)



Sarah, jag och Alexandra



Toby

P.S. Fick örhängen av Cino idag också. Han är så förbannat wierd! Jag gillar INTE!

1 kommentar:

  1. HUR KUNDE DU GLÖMMA ATT NÄMNA DEN HEMSKA FÄRDEN TILL PICKNICKEN!!! den förstörde ju nästan hela dagen!

    SvaraRadera