fredag 11 juni 2010

Nittiotvå.

Totalkaos på jobbet igår. HELT fullt. Men det var faktiskt roligt att stressa omkring med shots och drinkar i händerna ett tag. Full rulle, kanelbulle så att säga. Ikväll är jag.. trumvirvel.. l e d i g! Så förbannat skönt! Min första lediga dag på 11 dagar. Synd att klaga. Så det blir all in på bargatan med Emma och Paula ikväll. Först lite förfest hos mig och sedan beger vi oss ut och hoppas på det bästa. Jag trivs totalt med sådanahär dagar. Vi har spenderat ett par timmar på stranden tillsammans med Gabbi, Paula, Stefan och Jonas. Efter det tog vi en sväng till Zara och ett par tokigt fina skor hoppade ner i min famn och följde med mig hem. I like! Försöker börja med min diet idag också. Att bara äta müsli borde göra något bra för kroppen, eller? Kan också bara berätta att mina arbetskamrater är dom sjukaste människorna jag vet. Vi spårar för mycket, men vi gör det tillsammans och jag älskar det! Jag, Gabbi, Vicky, Madde, Micke, Jonas, Sara, Stefan och självklart Manolis. Vilket crew!



Mina nya skor

Micke, Gabbi och jag

Emma, Paula, Marina och Vicky

Gabbi och jag

Gabbi och hennes nya 4 euros cyklop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar