måndag 28 juni 2010

Etthundratio.

Sitter här hemma med en kopp thé och bejakar min kreativa sida igen. Ibland, eller ganska ofta, önskar jag att jag var rikast i världen. Så mycket saker jag hade skapat, fixat och trixat med då! Jag är verkligen en sucker för saker som kostar pengar. Inte nödvändigtvis mycket pengar, men lite i alla fall. Jag mer eller mindre lever för inredning, musik och outfits. Musiken kostar mig ingenting (om jag inte ska gå på konsert då), men resten är farao inte gratis. Jag har hur som helst bestämt att nästa gång jag flyttar till en ny lägenhet, vilket förhoppningsvis blir i slutet av augusti, ska jag ordna allting själv. Inget tråkigt och vanligt ikeaboende. Nej, här ska jag använda mig av kreativitet och muskler, HAHA! Ska sätta mig och skissa på framtiden ute i solen nu. Loving it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar