onsdag 9 juni 2010

Åttionio.

Fy fan vad jag är dålig som inte är på stranden idag. Men jag orkar verkligen inte! Jobbade på igår som bara den och kom inte i säng förrän 7 imorse. Gårdagen fick mig att konstatera följande
  • Vissa människor är födda till att vara idioter
  • Jag måste börja tänka innan jag pratar
  • Alkohol och pojkar kan vara världens sämsta kombination
Det var en del folk på baren igår faktiskt. Fast mest senare på kvällen eftersom Pacha hade spritfest. För 28 euro får dom som köpt biljetter fri bar mellan 21-00, en jävligt ful t-shirt och total karatefylla. Men så kan det gå. David och David åker hem idag, Göteborgarna åker hem idag, ALLA åker hem idag. Känns lite skumt, men samtidigt så kommer det ju nytt folk och det gillar vi! Emma kommer ju också :). Berättade det för min chef igår så förhoppningsvis kan jag få lite mer ledigt/korta dagar denna veckan. Nu vill jag bara ha skatteåterbäringen och ett litet zoo, sen är jag nöjd. Det där med zoot har lite att göra med punkt 2 på min konstateringslista. Jag berättade nämligen för Andreas om min finfina idé jag fått. Jag vill ha ett zoo med afrikanska djur, en flodhäst, ett lejon, en giraff och lite sånt. Men kruxet är att jag vill inte att djuren ska vara större än 2x3dm ungefär. Då kan dom bo i ett rum i mitt framtida jättestrandhus med massa små träd och vattenhål. Sen kan man ta ut dom på promenad i färgglada koppel. Så fint det hade varit! Ska jag döpa alla till fula namn också, eftersom det blir mer festligt då. VÄRLDENS idé! Han var dock inte lika imponerad, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar