tisdag 22 juni 2010

Etthundraett.

Jag tror jag aldrig har sovit så skönt som jag gjorde inatt. Var dock inte lika nöjd när klockan ringde 10 imorse. Morgonpromenad stod på schemat. Jag strosade ner för trappan, slängde en blick mot klockan och blev ännu mer onöjd när jag insåg att jag glömt ändra tiden på min mobil och att uret egentligen bara var 9. Men med tanke på att jag redan var uppe och påklädd så promenerade jag ut i sommarsolen ändå. 1h och 15min senare var jag tillbaka och åt en snabbfrukost med min kära mor. Några småstunder senare tutade det utanför min dörr och brudarna var lika redo som jag för att inta Allum. Det blev shopping, fast vi egentligen inte har några pengar, och allmänna trevligheter. Fick med mig en vit spetsbody, en kjol, en mascara och ett solpuder hem. Lagom sådär. Ikväll väntar sovande för min del.. Och thé!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar