torsdag 10 juni 2010

Nittioen.

Har spenderat hela dagen med min kära vän Emma. Det blev totalt lyckorus när hon steg in genom dörrarna på baren igår! Hade jag inte vetat bättre hade jag nog farao tårarna börjat spruta, haha! Som tur var hade jag halvdag igår så vid 4-tiden kunde vi promenera hem och prata om allt som missats, dock finns det MASSOR kvar att prata om! Idag har vi varit på stranden, solat lite och åkt trampbåt tillsammans med Marina, Paula och Gabbi. Trampbåt kan vara världens bästa uppfinning, helt galet skönt att glida runt på medelhavet och bara skratta åt tillvaron. Sen blev det lite mat och shopping. Fick med mig lite småsaker hem och känner mig faktiskt nöjd. Det blev en midjehög kjol, en blommig body, 2 t-shirts, en bikini och ett par jeansshorts. Allt för sommaren! Nu väntar powernap och sedan middag och jobb. Hoppas ni har det fint hemma i Sverige. Här kan vi knappt ha det bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar