måndag 7 juni 2010

Åttiofem.



Vi kan härmed konstatera att vi blev alldeles för fulla på jobbet igår! Det hela slutade med 12 tequila och mig och sara på toaletten. Inte helt okej kanske. Men det är sånt som händer. Det kom MASSA folk från Kungälv igår också så jag var helt i extas. Dom hade precis tagit studenten från Mimers Hus vilket betyder att dom måste ha gått i ettan när jag gick i trean. Roligt! HAHA, fick höra idag också att min bror skulle ha fest, undrar just om han haft det? Patrik gav mig lite inside information så att säga. Han är nämligen lärare för min brors klass. Han är duktig som lever upp till mig :). Kommer ihåg när jag gick i 7:an och hade hemmafest i mossen. Den kvällen kommer vi nog alla ihåg. Total urspårning men förbannat bra minne! Nu ska vi åka och handla och sen blir det matlagning och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar