tisdag 8 juni 2010

Åttiosju.

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Idag är ingen vanlig dag för idag är Linnéas födelsedag, hurra, hurra, hurra! Slut med trallande. Flickebarnet blir 20år idag och detta har firats och ska fortsätta firas. Dagen började med att jag och Johanna gjorde frukost till henne och strosade in och sjöng lite, sen tog vi tag i oss och begav oss till Anapolis. Anapolis är ett hotell där alla workers på Rhodos får komma och bada i poolen (om man handlar något). Så det blev poolande, pasta och glass. Världens sjukaste största glass ska tilläggas! Hade för farao kunnat mätta en hel familj på den alltså. Men gott var det i alla fall. Efter detta har en dusch hunnits med och snart blir det tårtbak, kex och vin. Sen jobb tyvärr men det får gå idag. Jag har insett att jag har jobbat heldag 8 dagar i streck nu.. 9 med idag. T R Ö T T ! Men men, sånt som händer. Gossarna började jobba hos oss igår också, ytterst trevligt. Vad har jag mer på hjärtat idag tro? Har ett litet musikmaraton för mig själv just nu. Artmade och Monty spelas högt och friskt ur mina högtalare. Tacka gud för Love som kom till baren och tipsade mig om hans band, dom är helt askalas! Värt att lyssna på. Men nu, Monty och finfina tankar.

Monty - Seglaren


1 kommentar:

  1. Hihi jag är glad i hjärtat nu! Det är en fin fin födelsedag som jag får här på Rhodos med er ♥

    SvaraRadera