onsdag 30 juni 2010

Etthundrasjutton.

Ett stort grattis till min stjärna Lina "Ballerina" Svensson som idag fyller hela 21år. Det ska firas på följande sätt: KALAS! 19.30 åker jag, Matilda och Emma in emot staden och firar vår fina vän. Det ska bli galet mysigt :). Idag var jag förövrigt uppe med tuppen, 08.30 hade jag jobbintervju på Student Consulting i Göteborg. Förintervju för ett jobb på Stena Line faktiskt. Jag känner att jag måste ha en backup om jag nu inte kommer iväg till Rhodos igen. Så nu är det bara att vänta och se om jag får någon ordentlig intervju, samtidigt som jag håller stenkoll på resebyråerna. Jag har i alla fall beslutat mig för att om jag inte kan åka tillbaka och jobba så BLIR DET en semester i sommar. Måste tillbaka till min familj ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar