tisdag 15 juni 2010

Nittiosju.

Det står besvikelse i brudarnas panna idag. Emma åker hem, Linnéa och Johanna ska antagligen göra det samma. Det kommer bli Rosanna på en parkbänk resten av sommaren. Hur ska detta gå tro? Nej, jag får helt enkelt crasha runt lite eller något. Är i n t e redo för att komma hem till den tråkiga vardagen riktigt än. Visst saknar jag vänner och familj, men om 2 månader får jag träffa dom igen och det kommer bli världens bästa reunion! Men tills dess ska jag bara ha roligt. Sola, bada och dricka drinkar. Rhodos är för bra denna sommaren. Så jag måste lösa något. Det är det enda rätta. Nu blir det smink och passoadrinkar med Emma för att fira hennes sista kväll. Vi gör bargatan idag också. Men denna gången snäppet mer än sist!

3 kommentarer:

  1. Vad hände med 96? :)
    saknar dig kompis.

    //mossens enda blondin

    SvaraRadera
  2. vart ska dem? varför ska dem hem? :( Saknar dig så det gör ont!

    SvaraRadera
  3. hoppas ni inte gjorde mig besvikna ;)! Hoppas ni ägde bargatan, vilket ni gjorde för det vet jag :D! varför ska dom åka hem för... det är ju inte riktigt roligt att läsa.. jag ska försöka tajma in att komma hem när du kommer hem, så får vi ha en mini reunoin med klassen i någon bra stad haha :D! massa kärlek till dig fina rosie som jag saknar en himla massa!

    SvaraRadera