måndag 22 februari 2010

Två.

Sitter, eller rättare sagt ligger, i min säng nu och försöker knåpa ihop ett schema för min sista tid i Sverige (varför lät det just om om jag skulle dö?) Om exakt 6 dagar är jag på väg till Antalya. Alltså har jag 5 dagar på mig att hinna träffa alla vänner, hinna träffa släkten, hinna handla, hinna packa och hinna förbereda mig på vad som väntar. Men jag är ju ganska duktig på multitasking, med betoning på ganska, haha! Packningen är väl vad som känns svårast just nu. Som dom flesta vet är jag ingen duktig packare. Jag kan nog faktiskt vara en av dom sämsta. Hur som helst har jag ingen väska eftersom min första lyckades rasera sitt stödben och den andra tappade både ett hjul och dragkedjedragarna på Kalmars centralstation. I och med detta har jag tänkt att låna en väska av farmor eller mormor, problemet är bara att ingen kommer vilja låna ut någon till mig. Dom kommer ge mig smeknamnet väskdödaren och skratta.
Well, lycka till - till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar