torsdag 25 februari 2010

Fyra.

Tiden bokstavligt talat springer iväg. Men hittills har jag faktiskt följt mitt schema till punk och pricka (märk min stolthet i mina ord)! Imorgon är det torsdag och denna fina dag ska spenderas med ännu finare människor. Jag ska nämligen fika med både Elisa och Lina, vilket alltid är lika trevligt. Sedan på fredag blir det en avskedskväll för min del, förfest hos Åsa med alla damerna, musik och givetvis massa vin :). På lördag får jag träffa mitt tycka-om-hanskap, som jag faktiskt saknar lite just nu och söndagen består av middag och kvalitetstid med familjen. Helt plötsligt kommer det bli måndag och dags för mig att åka. Mitt liv är minst sagt uppbokat fram till avresan, men det är härligt! Förövrigt fick jag shoppat lite inför Turkiet igår. Det blev en mascara, tofsar, ett par korta dansmjukisshorts, ett par lite större dansbyxor och givetvis ett par ordentliga dansskor. Känner mig faktiskt tokigt nöjd med inköpen, nu är frågan bara, vad har jag missat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar