torsdag 25 februari 2010

Sex.

Min rubrik kan lätt misstolkas kände jag. Men jag tror att till och med den mest inkompetenta idioten kan förstå det rätta sammanhanget så småningom. Min dag har som sagt tillbringats i stan. Fika på Fröken Olsson = mozzarellapanini ♥ Det är sånt vi gillar må jag säga! Efter en stund med trevligt sällskap och massa allmänt skitsnack tog jag och Lina oss en sväng på stan. Jag kan ju meddela att min dåliga packningsstil kompenseras upp med fantastiskt bra shoppingskills, haha! Kom hem med en klänning, 7 armband, 2 halsband och ett grön nagellack. HAPPYFACE! Äntligen hittade jag ett riktigt snyggt grönt nagellack. Annars har dom en tendens att antingen vara skogsmullsgröna eller kräkgröna. Efter denna härliga stund på stan begav jag mig hemåt och mitt stora syarbete började. Fick sy in klänningen massvis (för hand!) och sedan sydde jag på ett av halsbanden på ena axeln. Blev faktiskt riktigt bra. Jag kanske är en naturbegåvning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar