söndag 28 februari 2010

Tolv.


Jag känner att jag har varit oerhört aktiv här idag. Antagligen för att hela dagen spenderats på hemmaplan. Mycket os har det varit idag. Först gossarnas 5mil där vi fick ett någorlunda skakigt brons och sedan givetvis hockeyfinalen, Kanada - USA. Kände mig oerhört manlig där jag satt med mina gapande föräldrar och hejade på för fullt, haha! Nog för att jag alltid haft en speciell plats i mitt hjärta för svenska landslaget i fotboll, men jag trodde aldrig att vinter-os skulle falla mig i smaken. Farao vad jag babblar. Hur som helst, nu är det sista natten i Sverige. Känns en aningens skumt faktiskt. Nästa gång jag lägger mig för att sova (med undantag mina sovstunder som kommer imorgon på flyget) så är det i Turkiet. I värmen.. Med LAKAN! Farao, jag har inte tänkt på att det är sovstil lakan där! Nej, dags för lite legend of the seeker, dock tomt utan Emma, innan jag däckar totalt i min säng. Men först ska ni få ta del av mitt nya mantra:

"Life is not about waiting for the storms to pass,
it's about learning how to dance in the rain."

2 kommentarer:

  1. Men du kommer vara grym där borta, så det är greajt ändå eller jag vet inte det får ju inte mig att sakna dig mindre fast det är ballt.., men vi ses ju snart :)

    SvaraRadera