söndag 28 februari 2010

Nio.

Imorgon går flyttlasset till Turkiet. Det borde kännas sjukt just nu och jag borde vara toknervös. Men icke! Här sitter jag och försöker vänta in nervositeten bäst jag kan, men den är inte alls taggad på att komma. Det enda som känns lite freaky just nu är flygresan. Jag är ju galet flygrädd och det brukar inte alls gå särskilt bra för mig när jag sätter mig på flygplan. Visst har jag alltid kommit iväg på mina resor, men det har varit mer eller mindre smärtsamt varje gång. Men Emelie säger ju att det är lättare att flyga själv när man är flygrädd, så jag litar på henne. Kommer väl ha högsta volym på ipoden och försöka koncentrera mig på musiken istället för det faktum att jag kommer vara flera hundra meter ovanför marken. Jag verkligen, verkligen o g i l l a r detta! Nej, nu måste jag fortsätta mina desperata försök att få ordning på packningen. Kom precis på att jag glömt lägga ner alla mina bikinis. Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar