lördag 27 februari 2010

Åtta.

Innan jag skriver något annat vill jag tacka mina fantastiska brudar för en galen kväll igår! Jag har alltid lika roligt med er och fy skölingens vad jag kommer att sakna er när jag är nere och vickar på höfterna i turklandet. Bugar och bockar även en hel massa för det fantastiska fotoalbumet. Ni är farao bäst. ♥ Idag har jag vaknat med en halvmysig känsla i kroppen, men man mår som man förtjänar så att säga. Har spenderat hela dagen hemma i mossen tillsammans med familjen och en stor resväska. Hur jag ska lyckas få ner allt jag vill ha med mig i en väska, som till råga på allt får väga MAX 20kg, är en gåta. Vågen är hur som helst på plats i mitt rum, så det är bara att börja kämpa på för att lyckas undgå övervikt, även kallat extra betalning. Jösses.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar