fredag 26 februari 2010

Sju.

Idag är det fredag och detta betyder a v s k e d s g a l e j med mina fina vänner! Har sett fram emot denna kvällen hela veckan, så hoppas verkligen att folk beger sig ut så jag får säga hejdå till dom flesta i storstadsmetropolen Kungälv. Outfiten är redo, smyckena ligger i en prydlig hög, sminket är uppställt och vinet på kylning. Har jag för lite att göra just nu tro? Kan vara så kanske. Påtal om ingenting har jag tvättat och eldat idag faktiskt, känner mig aningens duktig. Sista eldningen på väldigt länge! Kan inte påstå att jag är särskilt ledsen över detta, haha! Käre tid vad jag är uppe i varv! Känner mig som en 5-åring efter 7 koppar kaffe. Eller kanske mig efter 7 koppar kaffe? Vad vet jag, det smakar ju apa så jag håller mig till thé. Okej, detta hörde inte hit men ändå. Har suttit och läst fina ord också, fastnade med kortet jag fick från mina härliga högalidare på avslutningskvällen. Orden värmer och gör mig otroligt pepp! Citerar kortets framsida, Lennies charmanta design och klassens genuina uppfattning av mig:
all in eller ingenting!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar