måndag 9 augusti 2010

Etthundrasjuttio.


Ännu en dag som gått i nollaktivitetens tecken. Otroligt tråkigt faktiskt. Men imorgon, då har jag i alla fall lite planer. Idag hade jag ju faktiskt bjudit ut frugan (Malin) på bio, men dåren går och drar på sig feber så den planen gick ju i stöpet ganska omgående. På schemat imorgon står det promenera milen med Matilda i fontin och shoppa lite åt mamma och pappa. Ska försöka köpa mig ett träningskort också, om erbjudandet fortfarande gäller på Sportlife :). HOPPAS! Nu ska jag kolla på generation fett på tv och försöka äta chips utan att kräkas, det kommer ju inte gå! Uääääk!
Just det! Jesper kommer hem den 18 augusti! Nu är jag glad för den gossen förgyllde mina rhodosdagar enormt. Göteborg nästa säger han och det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar