måndag 23 augusti 2010

Etthundranittio.

Har skapat en ny och alldeles fantastisk lista på Spotify. Allmänt nöjd! Imorgon har jag ett fullbokat schema som jag gillar. Det hela börjar med Bodybalance 9.30. Ska sedan försöka förbereda mig inför min första jobbdag som är på torsdag. Ska vara med och leda en kickoff för HSB. 200 anställda och 5 ledare (med mig), tack för mjukstarten, HAHA! I brist på annat delar jag med mig av mina Spotifylistor i brahetsordning.

  1. Våra löv faller ner och pojkarna ryser
  2. Under solen i musikmaraton och bikini
  3. Stockholmo var alldeles för fullt igår
  4. En bortsprungen pensionär eller du
  5. Trumpeterna välkomnar ljudvågorna igen
  6. På baren eller i vardagsrummet, allt är OK
  7. Jag blir lätt obekväm runt män i klänningar
  8. Konsten att odla rosa julgranar kanske
Okej, helt plötsligt inser jag att mina listor har förbannat knepiga namn. Men vi gillar dom ändå. Nu sex and the city och sedan sömn. Puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar