måndag 16 augusti 2010

Etthundraåttioett.

Min kamera är härmed återfunnen, spank God för detta! När jag funderade mer på vad som hade hänt under kvällen kan vi konstatera att vi inte var särskilt sugna på att den skulle komma i orätta händer, haha! Eftersom ångest inte finns med i mitt vokabulär firade jag och Emma utgångskvällen (vad ska man göra annars?) med att gå på bio. Blev Inception vilket inte bara var ett bra val utan ett helt fantabulöst val. Filmen var jättebra och med tanke på att detta kommer från mig som är totalt värdelös på bio med min rastlöshet, så är detta ett ofantligt bra betyg. Leo var kalas, inte lika snygg som i Titanic dock, men detta spelade ingen roll när Joseph Gordon-Levitt fanns på bioduken. Nästa gång vi går på bio kan vi ju i alla fall försöka ställa våra små brister till rätta. B.la. att inte köpa en STOR popcorn (att äta 1/3 tillsammans är inte ok) och att ta med oss var sin man. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Mamma har köpt en mörkläggningsrullgardin, som gör att man inte vaknar, med stjärnor på.. Har jag sagt att jag är 20år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar