tisdag 3 augusti 2010

Etthundrafemtionio.

Jag ogillar verkligen att sakna folk. Det är inte alls min grej känner jag. Jag har mängder av människor på saknade-listan just. HAHA, det låter som dom har gått och dött för skölingens, men så är inte fallet kan jag tillägga :). Idag är det tisdag, en skön dag med sol och fina stunder framöver. Ska se om jag får tag på ett fordon så jag kan åka in till stan och träffa Sarah, hade faktiskt varit trevligt och se hennes ansikte för det var otroligt längesedan sist. Vi får se hur det blir. Annars är det faktiskt promenad som står på schemat, milen för att vara exakt. Jag har en enorm hatkärlek till den sträckan. För mycket skog och backar, men annars ganska gemytlig ändå. Saknar alla Greklandsmänniskor idag. Ganska mycket Stefan Ekebrink, Jonas Söderström och Jesper Serrander. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar