söndag 8 augusti 2010

Etthundrasextiosju.

Malin Jansson är min vardagshjälte. Hon gör alltid så jag får en trygghet i kroppen, utan att hon vet det. Hon vet hur jag mår innan jag ens vet det själv. Tack för det. Min dag idag har varit relativt gemytlig. Jag har städat som en dåre, ätit karameller och umgåtts med familjen i största allmänhet. Mitt huvudet är 125kg tyngre än det brukar just nu så ni får ursäkta att jag blir lite halvtråkig ibland. Men även Sveriges lyckodam måste ha dåliga stunder :). HAHA, och en smiley på det ja. Jag är farao sämst! Jag har dock kommit underfund med en sak som både gör mig glad och oglad (är det ett ord?) på samma gång. Men det är hittills en hemlighet..

Och det är klart att jag ska dela med mig av min utlovade favorit. Vi välkomnar Beach House med låten Walk in the park till ipoden. Mums


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar