måndag 23 augusti 2010

Etthundraåttionio.

Igår var jag påtok för bakis och skakis för att orka skriva ett enda ord här. Men idag mår jag bra igen. Lördagen bjöd på vin och sällskap som på gamla goda tider. En utgång i Kungälv som alltid kan räknas som katastrof, men ändå ganska mysigt. Jag gillar staden (trots att den ibland ger mig klaustrofobi). Gårdagen fick alltså bestå av så lite som möjligt. Låg i Matildas soffa hela dagen och kollade på The Hills ungefär. Fick hjälpa familjen att tvätta bilen också, lagom trevligt kanske? Idag är det måndag och början på en ny vecka, en vecka som faktsikt fått förvånandsvärt bra start. Började med att äta gröt på morgonen (nytt tvång, nu ska jag bli fit!), promenerade milen med Malin, fick ett jobb som eventledare och en MASSA vuxenpluspoäng. Nu ska jag fixa och trixa med en klänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar