söndag 4 juli 2010

Etthundratjugosex.

En sammanfattning av gårdagen då. Jag och Emma gjorde oss snygga tillsammans, sedan begav vi oss mot Matildas bostad där vi möttes av henne och hennes glada karl, och vår goda vän, Nicke. Vi gjorde det mesta tjejer behöver göra när det kommer till att bli redo inför en festandets kväll och Nicke blev väl mer och mer kvinnlig under denna stund. Efter nagelmålande, smink, hårfix och skitsnack tände mannen i huset upp grillen och fick äntligen vara sådär äckligt karlakarlig som alla pojkar måste få vara ibland. Vi åt god mat, drack gott vin och kvällen blev snart bombarderad av resten av gossarna. Kvällen gick fort och innehöll allt från FIFA på playstation (där jag vann över Christian) till bardans. Härliga möten som alltid och lika mycket skratt som vanligt. Ibland är livet allt bäst! Denna morgonen har inte varit lika aktiv dock. Jag och Emma har legat och kollat på "He's just not that in to you" och jag sitter och funderar på var min pojkvän är? Får klura på det.

P.S Skulle lagt upp bilder men Emma tappade sin kamera igår, så det blir lite svårt. Satan i gatan! Nej, kameran i gatan förresten, HAHA! Morgonhumor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar