fredag 2 juli 2010

Etthundratjugo.

HATTEN igår. Jag vet inte varför men jag måste skriva HATTEN med stora bokstäver. Sjuka tvångstankar man kan ha ibland, men det är okej :). Jag kan med ärlighetens ärlighet säga att det var helt galet roligt faktiskt! Mycket otippade saker hände, men det är bara att skratta åt. Sånt är ju jag bäst på, haha! Kvällen var mer än lyckad och jag var med än lycklig. Fick äntligen träffa Malin igen och alla andra som jag inte hade hunnit träffa än. Hela stunden var full med fina möten och skratt. Loving it! Efter att HATTEN stängt gick vi vidare till Malt och Humle där Linus bjöd på tequila och vi drack applemartinis i ett leende tillstånd. Vaknade imorse hos Johnny med 3 andra människor i sängen och påtok för lite plats. Lina och jag strosade ner till Kungälv och umgicks lite med solen och shoppade nödvändigheter på Maxi innan min kära mor kom och plockade upp mig. Idag blir det lugnt dock, farmor och farfar kommer hit så hela familjen ska åka till Stenungsund för att äta på restaurang. Imorgon däremot ska jag umgosas med vännerna innan jag åker tillbaka till ön igen. Bjuder på en bild från den berömda trampebåtsfyllan. Jag och mina privatchaufförer och bröder, Stefan och Jonas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar