fredag 30 juli 2010

Etthundrafemtiotre.


Vilken hellugn fredag det blir idag alltså. Jag har agerat världens bästa syster och varit taxi åt min kära bror, promenerat lite i regn och vind och har även hunnit äta nybakta bullar. Känner att det får bli vilodag idag eftersom imorgon nalkas utgång i vårt vackra och kära Göteborg.
K a t a s t r o f o c h k a o s. Kommer bli hur bra som helst ju! Förövrigt har jag något allvarligt fel i huvudet. Så fort jag lyssnar på musik, bara hör en uns av en låt, tänker jag dans. Dans, dans och dans! Har mängder av dansidéer i huvudet nu. Får väl skriva ner lite sen och se om det blir något vettigt utav det. Ganska härligt med inspiration.

Och på framtiden hoppas, hoppas och hoppas jag.
Snart kommer domen. Framtid och kärlek i ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar