onsdag 14 april 2010

Sjuttio.

Ber om ursakt for dalıg uppdaterıng men jag har varıt pa flykt under en tıd, HAHA! Jag befınner mıg just nu ı en annan stad, pa ett hotell som jag hojer tıll skyarna for kare tıd vad fınt det ar! Har dock ınget ınternet dar just nu, men det kommer om en vecka och da kommer rıktıga uppdaterıngar ıgen och bılder som kommer fa er darhemma att ramla av stolarna! Det ar mıtt lofte just nu. Skıckar massa karlek tıll er alla och sa aterkommer jag sa smanıngom ıgen. Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej min vän.

    Väntar med spänning på att få se hur det ser ut där du är.Verkar som om det är ett toppenställe. Sköt om dig nu vännen och se till att Internet kommer i gång så man kan börja läsa din blogg igen. Saknar den. Och dig också naturligtvis.
    Älskar dig/
    Kram mamma.

    SvaraRadera