söndag 4 april 2010

Sextioen.

Ledighet står på mitt schema idag. Precis vad som behövdes just nu faktiskt. Saker går upp och ner här i Turkiet, men idag har jag skrattat massa åt tillvaron tillsammans med härliga vänner. Jag sov ut ordentligt och vaknade klockan 1, sedan gick jag, Joe och Alexandra ut för att äta. Det blev frukost och Pinacolada. Varför? Vi kände att det var dags att fira alla fina stunder. Kollade på lite bilder förut och insåg hur mycket bra människor jag träffat under dom 5 veckorna jag nu varit här. Oerhört många! Alla har haft sin egen charm och vissa har haft ett stort inflytande på mig. Jag ångrar inte att jag åkte hit för en sekund, men vi får se vad framtiden har för planer åt mig. Just idag har den inga stora i alla fall och det gillar jag :). Förövrigt vill jag mötas på halva vägen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar