fredag 9 april 2010

Sextiosju.

Nu bara måste jag dela med mig av mer saknader här alltså. Vet ni vad jag saknar mest här nere egentligen (förutom nära, kära och saltlakrits)? SNYGGA kläder! För hur i hela världen Turkiet ser på mode lär jag aldrig förstå mig på. Det finns absolut inget som tilltalar mig i affärerna här. Visst kan jag införskaffa mig converse och träningströjor. Men när det väl kommer till kläder för mer privat bruk, såsom söta sommarklänningar eller liknande, är detta fantastiska land lika med på spelplanen som Leif Loket Olsson fortfarande är med i tv-rutan. Har suttit och kollat över garden kollektionen för hm. Men hallå? JA TACK! Får göra en beställning tills när mamma eller någon annan kommer ner hit och hälsar på. Jag vill också ha klänningar med fina mönster och roliga färger. Ni som känner mig vet att jag har en förkärlek till färggladhet. Nej, nu ska jag sova och drömma om strandpromenader och lyckorus. Puss och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar