måndag 24 maj 2010

Sjuttiosex.

Ja, vad ska man säga? Livet leker här på Rhodos fortfarande. Jobbar och dricker drinkar på nätterna och solar på dagarna. Man kan ha det värre :). Igår var vi lediga eftersom baren var stängd, stänger nu på söndagar eftersom det inte är högsäsong än. Så vi gick all in på bargatan.. Kanske lite väl mycket kan man tycka såhär i efterhand, HAHA! Men roligt hade vi. Jag och Vicky hamnade mitt emellan alla sambucashottarna och lekte kungar i baren. Jösses. Imorse när vi gick till stranden mådde vi väl alla som man förtjänar kan vi väl säga. Ikväll blir det dock jobb så ingen jättefestande för min del. Lite lätt och lagom bara. Hoppas alla har det bra hemma. Saknar er i mängder! Längtar ihjäl mig tills jag kommer hem och får träffa alla igen. Men tills dess så får saknaden ta över. Ska försöka fixa ordentligt internet snart så jag kan visa er lite bilder också. KÄRLEK. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar